مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 17:552023-02-20فرهنگي

360 گروه تئاتر افراد دارای معلولیت در کشور فعال هستند


کارگردان و داور ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر افراد دارای معلولیت کاسپین با بیان این که با زبان هنر می توان دردها را گفت، افزود: 360 گروه تئاتر افراد دارای معلولیت در کشور فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قطب الدین صادقی در حاشیه ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر افراد دارای معلولیت کاسپین گفت: برگزاری جشنواره هایی از این دست گامی در راستای تقویت خودباوری است و می تواند موجبات نمایش پتانسیل های بالقوه و بالفعل افراد دارای معلولیت در عرصه ی هنرهای نمایشی باشد.

وی افزود: ترکیب هنر، هیجان و روابط اجتماعی نتیجه معجزه گری دارد و برگزاری جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت از سوی سازمان بهزیستی قابل ستایش و قدردانی است.

وی خاطرنشان کرد: 360 گروه تئاتر افراد دارای معلولیت در کشور در حال فعالیت هستند که این آمار بیانگر نگاه ویژه ی سازمان بهزیستی در این بخش است.

صادقی گفت: کار هنرمندان در قالب اجرای فعالیت های هنری (نمایش - تئاتر) و کار مسئولان در برگزاری جشنواره ها و شناساندن توانمندی های افراد دارای معلولیت ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی از هنرمندان خانواده بزرگ بهزیستی خواست تا خلاقانه و توانمندانه در این عرصه به فعالیت های هنری خود ادامه دهند و افزود: در حال حاضر بخش بزرگی از فضای هنری و خلاقانه در اختیار شماست که مایه دلگرمی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

360 گروه تئاتر افراد دارای معلولیت در کشور فعال هستند

360 گروه تئاتر افراد دارای معلولیت در کشور فعال هستند