مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 18:152023-02-20بين الملل

پسر نتانیاهو شاباک را متهم به کودتا علیه پدرش کرد


پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی با فرار به جلو در راستای تقلیل مخالفت های گسترده علیه پدرش، شاباک را متهم به دست داشتن در توطئه علیه وی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه اسپوتنیک، همزمان با تشدید اعتراضات علیه نتانیاهو و در شرایطی که منابع عبری ساعتی پیش از تجمع بیش از 20 هزار معترض علیه اصلاحات قضایی نتانیاهو در برابر ساختمان کنست خبر دادند، فرزند نخست وزیر رژیم صهیونیستی انگشت اتهام کودتا علیه پدرش را به سوی شاباک نشانه رفت.

از طرفی نزدیکان نتانیاهو از جمله الی تسیبوری از روزنامه نگاران حامی وی در توییتی چند تن از کادر رانندگان نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به ارتباط با بن کسبیت روزنامه نگار مخالف وی متهم کرد و نوشت: این افراد عضو شاباک بوده و به همین دلیل ارائه هرگونه اطلاعات درباره آنها جرم تلقی می شود.

یاییر نتانیاهو پسر بنیامین نتانیاهو نیز در واکنش به این پیام گفت: شاباک در کودتا علیه نخست وزیر دست دارد، کمیته تحقیق باید تشکیل شود و این افراد باید محاکمه و سالها زندانی شوند.

این در حالی است که در ادامه تنش های داخلی میان جریان های سیاسی رژیم صهیونیستی، رونن بن اسحاق یکی از مسئولان سابق شاباک، نتانیاهو را تهدید کرد که با انتشار اسناد و اطلاعات پزشکی وی، ضربه بزرگی به او خواهد زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر نتانیاهو شاباک را متهم به کودتا علیه پدرش کرد

پسر نتانیاهو شاباک را متهم به کودتا علیه پدرش کرد