مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 18:192023-02-20ورزشي

عطایی: ما بهترین تیم سرویس زننده هستیم/ خیلی خوشحالی نمی کنیم


سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: ما از لحاظ آماری بهترین تیم سرویس زننده لیگ برتر هستیم و بیشترین امتیاز را در این زمینه کسب کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار رفت تیم های فولاد سیرجان ایرانیان و لبنیات هراز آمل امروز (دوشنبه یکم اسفند) برگزار شد و شاگردان بهروز عطایی سه بر صفر حریف سیرجانی خود را شکست دادند.

بهروز عطایی پس از این پیروزی اظهار کرد: مسابقات مرحله پلی آف همواره با استرس و نگرانی دنبال می شود و در دیدار امروز هم دو تیم مسابقه را با اضطراب آغاز کردند و خطاهای تیم ها در شروع بالا رفت و بازی کیفیت لازم را نداشت اما هرچه مسابقه جلوتر رفت وضعیت دو تیم بهتر شد و به رغم فشاری که بر تیم ما وارد شد بازیکنان عملکرد قابل قبولی داشتند، تیم فولاد سیرجان هم والیبال قابل قبولی را به نمایش گذاشت.

وی افزود: یک مرحله از مراحل را پشت سر گذاشتیم اما خیلی خوشحالی این مسابقه را نخواهیم داشت و تیم خود را از امروز آماده بازی برگشت خواهیم کرد.

عطایی با تاکید بر این که تیم لبنیات در وضعیت آمادگی جسمانی مناسبی قرار دارد، تصریح کرد: طبیعی است در پوئن های بالا ممکن است اشتباهاتی صورت گیرد و ما با آگاهی به این مسئله سعی کردیم در ست های اول تا سوم و در امتیازات بالا خطا نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطایی: ما بهترین تیم سرویس زننده هستیم/ خیلی خوشحالی نمی کنیم

عطایی: ما بهترین تیم سرویس زننده هستیم/ خیلی خوشحالی نمی کنیم