مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 18:202023-02-20سياسي

مهاجرت از مازندران به دیگر استان ها بالا است


مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور مهاجرت از مازندران به دیگر استان ها را بالا دانست و گفت: این استان با مشکل جدی در حوزه جمعیت روبرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مینا بیابانی عصر دوشنبه در حاشیه نشست با فرماندهان خواهر حوزه های مقاومت بسیج مازندران با اظهار اینکه این نشست هر دوسال یکبار به استان ها و رده های مقاومتی برگزار می شود، افزود: استان مازندران جزو استان های فعال در حوزه های مقاومت به شمار می رود ونتایج خوبی را کسب کرده اند.

وی گفت: در حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی با ایجاد مراکز کارآفرینی اهداف طرح فدک در استان مازندران اجرایی شده است و برای خواهران و بانوان بسیجی و سرپرست خانوار مهارت آموزی و اشتغال پایدار صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در طرح فدک یکی از اهداف این است که استاد اقتصاد مقاومتی که دارای اشراف در حوزه اشتغال اس بانوان استان به خوبی به سمت مهارت آموزی و اشتغال هدایت کند.

بیابانی با بیان اینکه مهاجرت به استان های دیگر از مازندران بالا است، هدف از مهاجرت را اشتغال بیان کرد و گفت: مازندران با مشکل جدی جمعیت روبرو است و باید درباره فرزندآوری و تشویق جوانان به ازدواج برنامه ریزی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت از مازندران به دیگر استان ها بالا است

مهاجرت از مازندران به دیگر استان ها بالا است