مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 18:502023-02-20دانش

راه اندازی آزمایشگاه تخصصی در پارک علم و فناوری


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در حوزه تحقیقات طی سال آینده، راه اندازی آزمایشگاه تخصصی در پارک علم و فناوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بختیاری عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی زنجان که به مناسبت گرامیداشت استاد فقید سقراط فقیه زاده برگزار شد، گفت: از اولویت های دانشگاه در حوزه تحقیقات طی سال آینده، راه اندازی آزمایشگاه تخصصی در پارک علم و فناوری است.

وی بیان داشت: با راه اندازی این آزمایشگاه، محققان می توانند با استفاده از فضای آن به راحتی به کارهای تحقیقاتی خود بپردازند و حتی برای محصولات خود گواهینامه دریافت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: پروژه پارک علم و فناوری این واحد دانشگاهی به پیشرفت 95 درصدی رسیده است و به زودی افتتاح می شود.

بختیاری تاکید کرد: خوشبختانه کلان منطقه 6 کشور با محوریت دانشگاه علوم پزشکی زنجان موفق شد اجرای یکی از طرح های تحقیقاتی سلامت محور در سطح کشور را برعهده بگیرد که اگر این طرح منجر به تولید محصول شود موجب پیشرفت دانشگاه خواهد شد.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی زنجان با توجه به امکانات و تعداد اعضای هیات علمی خود از ظرفیت های پژوهشی بالایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آزمایشگاه تخصصی در پارک علم و فناوری

راه اندازی آزمایشگاه تخصصی در پارک علم و فناوری