مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 18:542023-02-20اقتصادي

اشتغالزایی برای 5 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد در قزوین


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفن: کمیته امداد با همکاری بانکهای عامل و اعطای تسهیلات اشتغال توانسته است 5000 فرصت شغلی را در 11 ماه نخست سال جاری ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، ناصر ظاهری در دیدار با مدیر عامل بانک سپه اظهار کرد: با همکاری خوب بانک های عامل و اعطای تسهیلات به واجدین شرایط که توانایی ایجاد شغل را داشتند، کمیته امداد توانسته است 5000 فرصت شغلی طی 11 ماه نخست سالجاری ایجاد کند.

وی افزود: ایجاد 8200 فرصت شغلی برای کمیته امداد در نظر گرفته شده که با برنامه ریزی های صورت گرفته و با تلاش همکاران و مساعدت بانکهای عامل تا پایان سال به این عدد خواهیم رسید.

وی اضافه کرد: با بازدیدهای صورت گرفته از طرحهای اشتغال، خوشبختانه 95 درصد طرح های اشتغال به درآمدهای پایدار رسیده اند.

انجام دوره های مهارت آموزی، مشاوره های شغلی، برگزاری همایش های دوره ای برای راهبران شغلی از جمله مواردی است که کمیته امداد با اجرای آن توانسته است مشاغل پایدار و موفق ایجاد کند.

وی در تکمیل توضیحات خود در بحث اشتغال افزود: برخی از زنان سرپرست خانوار هستند که به دلیل مراقبت از کودکان و یا بیماری نمی توانند در محل کار حاضر شوند، کمیته امداد با ایجاد مشاغل خانگی این امکان را فراهم آورده است تا با همکاری راهبران شغلی و ایجاد فضای کار در منز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای 5 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد در قزوین

اشتغالزایی برای 5 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد در قزوین