مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 19:202023-02-20سياسي

تشکیل ستاد دائمی مهدویت در بابل


فرماندار بابل با اشاره به اینکه در راستای ترویج معارف مهدوی ستاد دائمی مهدویت در بابل تشکیل شد، گفت: این ستاد با مسئولیت امام جمعه بابل در قالب 14 کمیته تشکیل شد.

- ایسنا/مازندران فرماندار بابل با اشاره به اینکه در راستای ترویج معارف مهدوی ستاد دائمی مهدویت در بابل تشکیل شد، گفت: این ستاد با مسئولیت امام جمعه بابل در قالب 14 کمیته تشکیل شد.

قاسم عزیززاده گرجی امروز در جلسه ستاد مهدویت شهرستان بابل، اظهار کرد: تمام اقدامات ما باید همسو با فهم ما نسبت به ساحت مقدس آقا امام زمان (عج) باشد لازم است در جهت ترویج معارف مهدوی اقدام شود چرا که توجه به بعد اعتقادی در کنار بعد سیاسی و اجتماعی وغیره ضروری است.

وی با اشاره به اینکه اگر در بعد اعتقادی مهدوی اقدامات شایسته برای جامعه دینی فراهم کنیم بسیاری از مسائل ما حل می شود، تصریح کرد: بعد اعتقادی هر کاری بنیان اصلی زندگی هرانسان است زیرا تحقق هر رفتار، فعالیت، موضع گیری و میدان عمل به میزان بعد اعتقادی ما است.

فرماندار شهرستان بابل با اشاره به تاثیر برپایی موکب ها در این شهرستان یادآور شد: ستاد دائمی مهدویت برای فعالیت در طول سال در شهرستان بابل تشکیل شد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه وظیفه داریم در جهت ترویج معارف مهدوی اقدام کنیم، خاطرنشان کرد: معارف مهدوی یک بُعد آن مباحث اعتقادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد دائمی مهدویت در بابل

تشکیل ستاد دائمی مهدویت در بابل