مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 19:252023-02-20اقتصادي

کمبود گوشت مرغ در کردستان صحت ندارد


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: هیچ کمبودی از لحاظ تأمین گوشت مرغ مورد نیاز کردستانی ها وجود ندارد و طی 24 ساعت اخیر 156 تن کشتار مرغ در کشتارگاه ها انجام شده است.

- پیمان اسکندری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته بالغ بر 156 تن مرغ در کشتارگاه های سطح استان کشتار شده که از این میزان قریب به 40 تن آن در شهرستان سنندج توزیع شده است.

وی افزود: میزان کشتار مرغ در روزهای شنبه و یکشنبه نیز به ترتیب 163 و 160 تن بوده که با توجه به نیاز مصرفی استان یعنی 120 تن، روزانه 40 تن مازاد بر نیاز کشتار شده است.

اسکندری اعلام کرد: قیمت هر کیلو گرم گوشت مرغ 62 هزار 800 تومان بوده که کمتر از قیمت مصوب ملی یعنی 63 هزار تومان می باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار داشت: در دی ماه سال جاری در مرغداری های سطح استان بالغ بر 3 میلیون و 900 هزار قطعه جوجه ریزی شده است.

اسکندری خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از مصرف کنندگان و ایجاد تعادل در بازار و تنظیم آن اقدام به توزیع گوشت مرغ منجمد در استان شده که میزان سهمیه گوشت مرغ منجمد در استان یک هزار تن است، و توزیع آن از امروز در استان به قیمت هر کیلوگرم 53 هزار تومان آغاز شد.

وی افزود: بر اساس رصد میدانی هم از سطح بازار کردستان به ویژه مرکز استان؛ امروز دوشنبه کمبودی در خصوص گوشت مرغ وجود ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود گوشت مرغ در کردستان صحت ندارد

کمبود گوشت مرغ در کردستان صحت ندارد