مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 19:312023-02-20سياسي

عدم گزارش وقوع جرم توسط مدیران جرم تلقی شده و مجازات دارد


مدیران دستگاه اجرایی مطلع باشند هرگونه عدم گزارش وقوع جرم در دستگاه خود را به دستگاه اجرایی اطلاع ندهند جرم تلقی شده و مجازات دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس عبدالله آقا علیخانی در دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: سازمان بازرسی بخشی از دستگاه قضایی بوده که نظارت بر عملکرد مدیران به عنوان مهمترین فعالیت را عهده دار است.

وی تصریح کرد: رویکرد سازمان بازرسی در دولت سیزدهم تغییر کرده و طبق دستورالعمل جدید مدیری که به هردلیل به وظایف خود عمل نکند تحت پیگیرد قانونی قرار میگیرد و در این راستا نیاز است مدیران از وظایف و مقرارت حوزه فعالیت خود اگاه باشند.

مدیرکل بازرسی گلستان خاطرنشان کرد: بسیاری از پرونده های متشکل شده در سازمان بازرسی استان به دلیل عدم آگاهی مدیران از حوزه وظایف خود و مقرارت ناشی از ان بوده و یکی از مهمترین وظیفه مدیران بعد از انتصاب اگاهی از حوزه اختیارات و وظایف و قوانین دستگاه اجرایی خود است.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم دیگر که مدیران دستگاه اجرایی باید به ان توجه کنند انتخاب مشاوران و مدیران اگاه به مسائل است.

گاها اتفاق افتاده که مدیری بخاطر مشغله کاری بخشی از وظایف خود را به معاونین، مشاوران و یا به اصطلاح مدیران داخلی خود سپرده که در این راستا نیاز است مسئولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم گزارش وقوع جرم توسط مدیران جرم تلقی شده و مجازات دارد

عدم گزارش وقوع جرم توسط مدیران جرم تلقی شده و مجازات دارد