مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 19:332023-02-20سياسي

معرفی راه های ارتباطی برای پیگیری عفو زندانیان


معاونت حقوقی قوه قضاییه راه های ارتباطی برای پیگیری عفو زندانیان را معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در پی دستور رییس قوه قضاییه به معاونت قضایی که با همکاری مرکز رسانه قوه قضاییه و سایر بخش های ذیربط زمینه ای را فراهم آورد تا محکومان، زندانیان و خانواده های آن ها سوالات خود را در باب عفو اخیر مطرح کنند؛ در کمتر از سه ساعت از صدور این دستور راه های تماس و پیگیری این مهم اعلام شد.

بنابر این گزارش؛ مطابق اعلام معاونت قضایی قوه قضاییه شماره های تماس 66406268 و 66404213 برای ارتباط تلفنی با کارشناسان امر در نظر گرفته شده است.

همچنین در صورتی که افرادی امکان تماس تلفنی ندارند می توانند با ارسال نامه به اداره کل عفو و بخشودگی معاونت قضایی واقع در تهران - خیابان ولی عصر(عج) - بالاتر از تقاطع امام خمینی(ره) - نرسیده به کلانتری جامی - پلاک 17 موضوع خود را استعلام کنند.

گفتنی است، افراد چه از طریق تماس تلفنی و یا ارسال نامه درصدد استعلام وضعیت پرونده قضایی هستند باید مشخصات فرد و جزییات محکومیت پرونده را ذکر و یا ارسال نمایند.

امروز دوشنبه (یکم اسفند) رییس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه خطاب به مسئولان ذیربط قضایی تاکید کرد: در مجموع، روند عفوها را به گونه ای پیش ببرید که تا نیمه شعبان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی راه های ارتباطی برای پیگیری عفو زندانیان

معرفی راه های ارتباطی برای پیگیری عفو زندانیان