مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 19:352023-02-20حوادث

سارقان خانه باغ های آق قلا به دام پلیس افتادند


فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا از دستگیری سارقان خانه باغ های این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان به دستگاه قضا معرفی شدند.

- ایسنا/گلستان فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا از دستگیری سارقان خانه باغ های این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان به دستگاه قضا معرفی شدند.

سرهنگ اکبر سجادی امروز دوشنبه یک اسفند در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: چند روز گذشته با اعلام گزارش هایی از چند مورد سرقت از باغ و خانه باغ ها در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با انجام تحقیقات مقدماتی و تخصصی مأموران پلیس آگاهی سرانجام سه سارق شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند، افزود: این سه سارق از مجرمان حرفه ای و سابقه دار بودند.

فرمانده انتظامی آق قلا خاطرنشان کرد: در تحقیقات فنی پلیس، با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده، سارقان مذکور به چندین فقره سرقت از خانه باغ های شهرستان آق قلا اعتراف کردند.

سجادی بر لزوم استفاده از وسایل ایمنی مناسب در حفاظت و حراست از اماکن عمومی و خصوصی از سوی شهروندان تأکید کرد و یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان خانه باغ های آق قلا به دام پلیس افتادند

سارقان خانه باغ های آق قلا به دام پلیس افتادند