مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 19:452023-02-20اقتصادي

ذخیره سدهای استان اصفهان به 180 میلیون مترمکعب رسید


مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: ذخیره آب سدهای بزرگ استان اصفهان تا پایان بهمن ماه به 180 میلیون مترمکعب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، احسان الله امینی با اشاره به آخرین وضعیت ذخیره آبی هفت سد بزرگ استان اصفهان، اظهار داشت: ذخیره سد مخزنی زاینده رود با ظرفیت نرمال یک میلیارد و 239 میلیون متر مکعب، یکم اسفند ماه به 132 میلیون مترمکعب رسید.

وی با بیان اینکه ذخیره آبی سد زاینده رود نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش داشته است، ادامه داد: در مقایسه با بلندمدت (50 سال)، ذخیره آب این سد 79 درصد کاهش یافته است.

مدیر بهره برداری و نگهداری از تأسیسات آبی شرکت آب منطقه ای اصفهان به وضعیت سد گلپایگان اشاره کرد و گفت: این سد در حال حاضر 9.

40 میلیون مترمکعب آب ذخیره داشته است و حجم آن نسبت به سال گذشته در مدت زمان مشابه 52 درصد افزایش و در مقایسه با بلند مدت 37 درصد کاهش نشان می دهد.

وی افزود: ذخیره سد قره آقاچ سمیرم به 19.

50 میلیون مترمکعب رسیده است.

امینی با بیان اینکه ذخیره سد حنا سمیرم امروز به 10 میلیون مترمکعب رسیده است، تصریح کرد: حجم این سد در مقایسه مدت مشابه سال گذشته 22 درصد افزایش و در مقایسه با بلند مدت 42 درصد کاهش ذخیره آبی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سدهای استان اصفهان به 180 میلیون مترمکعب رسید

ذخیره سدهای استان اصفهان به 180 میلیون مترمکعب رسید