مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 20:002023-02-20حوادث

برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در منازل پاستوریزه و زویه اهواز


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان از اجرای طرح تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در مناطق شهرستان اهواز خبر داد.

- سرهنگ سعید داراب نیا با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقاء احساس امنیت اجتماعی و تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر به منظور افزایش رضایتمندی مردمی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد قاطع با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در منازل مسکونی پاستوریزه و زویه شهرستان اهواز توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری 18 به مرحله اجرا در آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران پلیس در اجرای این طرح با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی دو فروشنده مواد مخدر را دستگیر و 15 معتاد متجاهر را جمع آوری و تحویل مراکز بازپروی دادند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان گفت: در بازرسی از مخفیگاه های متهمان 50 بسته حشیش و مقادیری موادمخدر صنعتی و آلات و ادوات استعمال موادمخدر کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت موادفروشان توقیف شدند، افزود: در این ارتباط یک باب منزل و پاتوق فروش مواد مخدر مهر و موم شد.

سرهنگ داراب نیا با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد که هر گونه مورد مشکوک در رابطه با اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در منازل پاستوریزه و زویه اهواز

برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در منازل پاستوریزه و زویه اهواز