مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 21:572023-02-20سياسي

ابرکوه در استان یزد فقط 6 زندانی دارد


رییس دادگستری شهرستان ابرکوه از حضور تنها شش نفر در بازداشتگاه این شهرستان خبر داد و گفت: این آمار کمترین میزان حضور افراد تحت نظر در سال های اخیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری این شهرستان، سید مهدی رضوی با اعلام خبر فوق اظهار کرد: کاهش آمار زندانیان و افراد تحت نظر یکی از مباحث موردتوجه و اهتمام هر مقام قضایی است.

وی افزود: تعداد شش نفر بازداشتی در ابرکوه تاکنون بی سابقه بوده و یک رکورد بسیار خوب محسوب می شود که نتیجه نظارت مستمر دادستان عمومی و انقلاب از بازداشتگاه و استفاده از قرارهای تأمین متناسب است.

رییس دادگستری شهرستان ابرکوه با بیان این که آمار افراد تحت نظر در بازداشتگاه شهرستان ابرکوه در سال های گذشته گاهاً به بالای 30 نفر هم می رسید، تصریح کرد: اکنون با تلاش قضات شهرستان، همکاری لازم و گزارش های مستمر رییس بازداشتگاه، همراه با اتکاء به سیاست های حبس زدایی قوه قضاییه، این روند کاهش از تیرماه سال جاری آغاز و در حال حاضر به کمترین میزان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موارد مؤثر در کاهش آمار بازداشتگاه ابرکوه، تسریع قضات شهرستان در تعیین تکلیف پرونده های منتهی به بازداشت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابرکوه در استان یزد فقط 6 زندانی دارد

ابرکوه در استان یزد فقط 6 زندانی دارد