مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 22:302023-02-20سياسي

منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در حفظ 2 هزار هکتار تاغ زار نقش فعال دارد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار گفت: منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان نقش مهمی در حفاظت، احیای منابع طبیعی و توسعه فضای سبز به وسعت 2 هزار و 70 هکتار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، امیرحسین شاه حسینی، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار امشب در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در دهستان لجران، بخش مرکزی شهرستان گرمسار و در فاصله حدود 90 کیلومتری شرق پایتخت ایران قرار گرفته است.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بر اساس قانون ایجاد مناطق ویژه اقتصادی جدید مصوب 28 آذرماه سال 1389 مجلس شورای اسلامی و به منظور جلب و تشویق سرمایه گذاری به ویژه سرمایه گذاری خارجی و در رقابت با بازارهای اقتصادی منطقه ای با پشتیبانی از فعالیت های اقتصادی و خوشه های صنعتی منطقه و قطب های صنعتی هم جوار شامل تهران، خراسان رضوی و مازندران تأسیس شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار ادامه داد: این منطقه ویژه اقتصادی با هدف توسعه و با توجه به مبانی توسعه پایدار و اقتصاد مقاومتی در محدوده ای به وسعت 2 هزار هکتار در جنوب خط آهن تهران- مشهد و در جوار کیلومتر 15 آزادراه شهرستان گرمسار به استان قم و در اراضی ملی منطقه محسن آباد ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در حفظ 2 هزار هکتار تاغ زار نقش فعال دارد

منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در حفظ 2 هزار هکتار تاغ زار نقش فعال دارد