مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 23:002023-02-20اقتصادي

تکلیف کارگرانی که عیدی نمی گیرند چه می شود؟ عیدی چیست و به چه میزان است؟


مشکل پرداخت عیدی کارگران همه ساله یکی از مسائلی است که کمابیش در برخی کارگاه ها کارگران را دچار مشکل کرده و چه در سطح تولید کارگاهی یا برخی واحدهای بزرگ کارخانه ای شاهد آن هستیم که گاه واحدها پرداخت این مبلغ قانونی را با تاخیر پرداخت کرده یا از پرداخت آن به طور کل طفره می روند.

- محسن باقری می گوید: تا زمانی که قراردادهای موقت و کارگاه های زیرزمینی وجود دارند، چالش پرداخت عیدی کارگران نیز وجود دارد.

ایلنا نوشت: مشکل پرداخت عیدی کارگران همه ساله یکی از مسائلی است که کمابیش در برخی کارگاه ها کارگران را دچار مشکل کرده و چه در سطح تولید کارگاهی یا برخی واحدهای بزرگ کارخانه ای شاهد آن هستیم که گاه واحدها پرداخت این مبلغ قانونی را با تاخیر پرداخت کرده یا از پرداخت آن به طور کل طفره می روند.

یک کارگر کارگاه تریکوبافی در حاشیه شهر تهران اظهار می کند که امسال نیز مانند سال قبل عیدی دریافت نکرده و بسیاری از همکاران وی نیز همین وضعیت را دارند.

خانم ح.

م نیروی کار یک فروشگاه زنجیره ای نیز در صحبت کوتاهی بدون آنکه تمایلی به مطرح کردن نام خود داشته باشد، از این می گوید که از ابتدای اشتغال خود عیدی دریافت نکرده و می داند که دردسرهای پیگیری طولانی مدت در ادارات کار و عواقب شغلی شکایت؛ از خود عدم دریافت عیدی پر زیان تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف کارگرانی که عیدی نمی گیرند چه می شود؟ عیدی چیست و به چه میزان است؟

تکلیف کارگرانی که عیدی نمی گیرند چه می شود؟ عیدی چیست و به چه میزان است؟