مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 23:352023-02-20سياسي

زیرساخت اسکان در استان سمنان ایجاد می شود/ اعلام کشیک های نوروزی


استاندار سمنان از ایجاد زیرساخت لازم برای اسکان نوروزی در استان خبر داد و گفت: در صورت بروز حوادث زیرساخت های لازم برای اسکان همراهان بیماران و مصدومان نیز در نظر گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدرضا هاشمی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه تلاش شود با ارائه خدمات مناسب؛ مدت زمان ماندگاری مسافران را افرایش دهیم، ابراز کرد: شهرستان های استان نمایشگاه های محصولات صنایع دستی را در ابتدای شهرها برپا کنند.

وی با بیان اینکه شهرداران استان نیز همکاری لازم را در این حوزه داشته باشند، افزود: با توجه به همزمانی تعطیلات سال جدید و ماه مبارک رمضان؛ لازم است از اواسط اسفند ماه آمادگی لازم برای میزبانی از مسافران و زائران را داشته باشیم.

استاندار سمنان بیان کرد: دهیاران روستاها به ویژه روستاهای همجوار جاده های استان مانند سال گذشته جلسه ستاد خدمات سفر را با نظارت اداره کل روستایی استانداری برگزار کنند.

هاشمی با بیان اینکه مدیران عامل بانک ها و مسئولان نانوایی ها و دستگاه های خدمات رسان، لیست کشیک نوروزی خود را مشخص و اطلاع رسانی لازم با نصب بنر و… به انجام رساند، تاکید کرد: نیروی انتظامی امنیت لازم در پارک ها و دیگر مراکز خدماتی را تأمین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت اسکان در استان سمنان ایجاد می شود/ اعلام کشیک های نوروزی

زیرساخت اسکان در استان سمنان ایجاد می شود/ اعلام کشیک های نوروزی