مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 23:402023-02-20اجتماعي

پایگاه امدادی شمالغرب کشور بعد از 16 سال در آستانه بهره برداری است


مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی اظهار کرد: پایگاه امدادی شمالغرب کشور بعد از 16 سال که یکی از بزرگترین پروژهای عمرانی است در آستانه ی بهره برداری می باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی اظهار کرد: پایگاه امدادی شمالغرب کشور بعد از 16 سال که یکی از بزرگترین پروژهای عمرانی است در آستانه ی بهره برداری می باشد.

حمید منجم، دوشنبه اول اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه های نیمه تمام هلال احمر در آذربایجان شرقی گفت: زمانی که در این سمت مشغول به کار شدم 7 پروژه ی نیمه تمام، پایگاه های امدادی و انبارهای امدادی که 15سال از استارت آن ها گذشته بود وجود داشت که در طی یکسال با پیشرفت 50درصد در شهرهای ملکان، تسوج، جلفا، کلیبر و تبریز در آستانه ی افتتاح قرار دارد.

وی افزود: طی یک سال اخیر به حالت شبکه ای یک سری کارها صورت گرفته است که به تعاون گرایی و هماهنگی تمامی ظرفیت ها برمی گردد، بعد از گذر یک سال از شروع ماموریت با رسیدن به 85 درصد اهداف از پیش تعیین شده به عنوان اهداف کوتاه مدت احساس می کنیم موفقیت در این عرصه را کسب کرده ایم.

وی اصلی ترین دغدغه را پوشش کامل ظرفیت های امدادی عنوان کرد و ادامه داد: در حوزه ی امداد و نجات اصلی ترین دغدغه پوشش کامل ظرفیت های امدادی استان و تعاون با دستگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه امدادی شمالغرب کشور بعد از 16 سال در آستانه بهره برداری است

پایگاه امدادی شمالغرب کشور بعد از 16 سال در آستانه بهره برداری است