مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 00:052023-02-20اقتصادي

جزییات تخلف خودروسازان/ صادرات از مرز 50 میلیارد دلار عبور کرد


تخلفات خودروسازان در واگذاری خارج از ضابطه خودرو به سازمان ها در دست بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا فاطمی امین در یک برنامه تلویزیونی درباره تخلف خودروسازان در واگذاری خارج از نوبت خودرو به دستگاه های دولتی، اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت بسیار وسیع است و حدود 30 درصد از تولید کشور در این بخش انجام می شود و خودرو یکی از بخش های مرتبط به این وزارتخانه است لذا وقتی فقط در مورد خودرو صحبت می کنیم، حق بقیه صنایع ضایع می شود.

وزیر صمت افزود: رییس جمهور در اسفند سال گذشته تاکید داشتند که در واگذاری خودرو ضوابطی رعایت شود که رانت نباشد و اگر خودروهایی قرعه کشی می شوند، خارج از قرعه کشی اتفاقی نیفتد، اما متأسفانه چندین سازمان با چندین خودروساز و البته با یکی از خودروسازها بیشتر (ایران خودرو و سایپا نیستند) در این باره مواردی داشته اند.

وی ادامه داد: نام این خودروساز را ذکر نمی کنم زیرا فعلاً در حال بررسی هستیم اما مسجل شده که این کار صورت گرفته و لذا برخی از سازمان ها برای گرفتن خودرو برای کارکنان خود از این شرکت، قراردادی با این شرکت منعقد کرده اند و از این شرکت نیز برای کارکنان خودرو گرفته اند.

فاطمی امین افزود: بنابراین رییس جمهور در این باره تذکر ویژه داده اند و ما هم بررسی کرده ایم و گزارش در حال نهایی شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تخلف خودروسازان/ صادرات از مرز 50 میلیارد دلار عبور کرد

جزییات تخلف خودروسازان/ صادرات از مرز 50 میلیارد دلار عبور کرد