مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 03:002023-02-20بين الملل

تصویب لایحه اصلاحات قضایی نتانیاهو در کنست در قرائت اول


تصویب لایحه اصلاحات قضایی نتانیاهو در کنست در قرائت اول - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، باوجود اعتراضات گسترده ساکنان فلسطین اشغالی طی روزها و هفته های اخیر به لایحه کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی برای اصلاحات قضایی گسترده، کنست (پارلمان این رژیم) در اولین قرائت این لایحه را تصویب کرد.

در جلسه کنست که از ساعت 4 بعدازظهر (به وقت محلی) دوشنبه آغاز و تا ساعت 12:30 بامداد سه شنبه ادامه داشت، این لایحه در قرائت اول با 63 رأی موافق و 47 رأی مخالف به تصویب رسید.

به نوشته روزنامه جروزالم پست ، این طرح جنجالی، شامل بندی است که ترکیب کمیته انتصابات قضایی را تغییر داده تا ائتلاف کابینه تل آویو به صورت خودکار در اکثریت کرسی های کنست باقی بماند و دیوان عالی این رژیم را از حکم به تجدید نظرخواهی درباره قوانین پایه منع می کند.

یاییر لاپید نخست وزیر سابق رژیم کودک کُش صهیونیستی و رهبر کنونی احزاب اپوزیسیون کابینه نتانیاهو در کنست، در واکنش به تصویب این لایحه گفت: اعضای ائتلاف [نتانیاهو]! تاریخ شما را به خاطر این شب قضاوت خواهد کرد.

به خاطر آسیبی که به دموکراسی، اقتصاد و امنیت زدید، مشخص است که در حال گسستن اسراییلی ها هستید و برایتان نیز اهمیت ندارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب لایحه اصلاحات قضایی نتانیاهو در کنست در قرائت اول

تصویب لایحه اصلاحات قضایی نتانیاهو در کنست در قرائت اول