مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 07:152023-02-21سياسي

چشم انداز مدیریت بحران شهرداری؛ «همدان شهر تاب آور»


رییس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری همدان از چشم انداز بلندمدت مدیریت بحران خبر داد و گفت: «همدان شهر تاب آور» چشم اندازی است با مسیر طولانی که در این بین همت مسئولان و شهروندان را می طلبد.

- بیتا روحی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان به آغاز فعالیت غیر رسمی مدیریت بحران شهرداری از سال 88 اشاره کرد و افزود: سال 94 دستورالعمل ستاد مدیریت بحران شهرداری با هدف اصلی ایجاد ساختار سازمانی برای اجرای وظایف شهرداری ها در مراحل چهارگانه مدیریت بحران و همکاری تعامل درون سازمانی و برون سازمانی با سایر سازمان ها و دستگاه های مرتبط به نحوی که شرایط ایمن و مناسب برای زندگی شهروندان تامین و منافع و ارزش های اساسی شهر حفظ شود ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه دبیرخانه ستاد، با ابلاغ چارت سازمانی اداره مدیریت بحران در سال 96 با 6 نفر کارشناس فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد افزود: در حال حاضر تمام پرسنل این اداره از بانوان توانمند شهرداری با مدارک کارشناسی ارشد و دکتری فعالیت و پژوهش می کنند.

رییس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری همدان خاطرنشان کرد: از ابتدای تشکیل، برنامه راهبردی را بر مبنای سند سندای و اصول ده گانه تاب آوری کمپین شهرهای تاب آور جهان، تهیه و تدوین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز مدیریت بحران شهرداری؛ «همدان شهر تاب آور»

چشم انداز مدیریت بحران شهرداری؛ «همدان شهر تاب آور»