مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 08:052023-02-21سياسي

دیدار رییس کمیسیون امنیت ملی با امیرعبداللهیان


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر روز یکشنبه در محل وزارت امور خارجه با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر روز یکشنبه در محل وزارت امور خارجه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با تشریح دستاوردهای سفر اخیر رییس جمهور کشورمان به چین در ابعاد مختلف سیاسی و اقتصادی، در زمینه تحولات روابط کشورمان با همسایگان و همچنین دیدار و گفتگوهای انجام شده در خلال دیدار اخیر خود از چند کشور آمریکای لاتین مطالبی ارائه و بر اهمیت رایزنی های دوره ای موجود بین وزارت امور خارجه و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با تشریح دیدگاه های نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خصوصاً اعضای کمیسیون سیاست خارجی در حوزه روابط و سیاست خارجی بر تداوم همفکری و تعامل نزدیک و مستمر بین دستگاه دیپلماسی و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس کمیسیون امنیت ملی با امیرعبداللهیان

دیدار رییس کمیسیون امنیت ملی با امیرعبداللهیان