مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 08:102023-02-21حوادث

کاهش سرقت ها در شهرستان دنا/هماهنگی قابل وصف پلیس و دستگاه قضایی


رضایت مندی مردم شهر سی سخت و روستاهای اطراف چه در محافل عمومی و چه در فضای مجازی نشان از عملکرد مثبت پلیس آگاهی دنا دارد چرا که برخورد قاطع پلیس آگاهی دنا با سارقان باعث بالا رفتن ضریب امنیت و رضایتمندی دو چندان مردم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، حضور فعال پلیس آگاهی شهرستان دنا در مبارزه با سارقان باعث کاهش چشم گیر سرقت های کوچک و بزرگ در شهرستان دنا شده است.

  سرگرد کارآگاه عبدالله اسفندیاری رییس پلیس آگاهی شهرستان دنا از هنگام ورود به آگاهی شهرستان دنا با اقتدار پای کار آمد و بدون تعارف با شخص یا اشخاصی به صورت شبانه روزی سارقین اموال مردم و اموال عمومی را زیر نظر گرفت و به صورت ضربتی با هماهنگی دادستان دنا علیه این مجرمین اقدام کرد و آنها را دست بسته تحویل قانون داد و اموال  مالباختگان را به آنها باز گرداند.

 افشین دادستان دنا نیز با ورود به دادستانی دنا با سارقین اتمام حجت کرد و تمام تشویقی ها و مرخصی سارقینی  که در بازداشت به سر می برند را لغو کرد و ضرب شصتی به آنها نشان داد تا به دنبال استمرار جرم خود نباشند.

  نیروی انتظامی شهرستان دنا با فرماندهی سرهنگ نورالله تقوی در تمامی زمینه ها، از کشفیات مواد مخدر، دستگیری قاچاقچیان،کشفیات اموال مسروقه توسط سارقان و دستگیری سارقان توانست عملکرد مجموعه انتظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سرقت ها در شهرستان دنا/هماهنگی قابل وصف پلیس و دستگاه قضایی

کاهش سرقت ها در شهرستان دنا/هماهنگی قابل وصف پلیس و دستگاه قضایی