مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 08:102023-02-21سياسي

دو عضو شورای شهر نی ریز سلب عضویت شدند/ یک عضو دیگر اخطار گرفت


اختلاف یک ساله اعضای هیئت رییسه شورای شهر و شهردار نی ریز با لغو عضویت دو عضو و اخطار یک عضو دیگر شورا پایان گرفت و این موضوع اعتراضاتی را نیز به دنبال داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نی ریز، از حدود یک سال پیش و از زمان انتخابات هیئت رییسه سال دوم شورای شهر نی ریز اختلافات سه عضو هیئت رییسه جدید با شهردار نی ریز بالا گرفت.

در این میان اعضای هیئت رییسه شورای شهر نی ریز معتقد بودند شهردار بسیاری از مصوبات شورای شهر را انجام نداده است و به برخی عملکردهای وی در حوزه های مختلف انتقاد داشتند.

جلسات متعددی برای حل اختلاف اعضای هیئت رییسه شورای شهر و شهردار در این مدت چه در شهر نی ریز و چه در استانداری فارس گذاشته شد و ورود افراد متعددی از جمله فرماندار و حتی طرح موضوع در شورای تامین نتوانست مشکل طرفین را حل نماید.

در نهایت کار به جایی رسید که اصنافی مدیرکل دفتر شهری استانداری فارس برای حل اختلاف طرفین در راس هیئتی به شهر نی ریز سفر نمود و در جلسه ای پر حاشیه مواضع طرفین را با حضور فرماندار بررسی نمود و البته حاشیه های این جلسه ادامه دار بود و اعضای هیئت رییسه شورای شهر در نامه ای خطاب به استاندار مواردی را به فرماندار و برخی حضار در جلسه نسبت دادند و این موضوع آغاز طرح موضوع حقوقی جدیدی شد که به نظر می رسد دلیل اصلی حکم صادره علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو عضو شورای شهر نی ریز سلب عضویت شدند/ یک عضو دیگر اخطار گرفت

دو عضو شورای شهر نی ریز سلب عضویت شدند/ یک عضو دیگر اخطار گرفت