مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 08:152023-02-21ورزشي

سومین دوره مسابقات قهرمانی ووشو زنجان برگزیدگان خود را شناخت


سومین دوره مسابقات قهرمانی ووشو «سبک ساندا سنتی» در بخش آقایان در زنجان برگزار شد.

- ایسنا/زنجان رییس هیئت ووشو استان زنجان گفت: سومین دوره مسابقات قهرمانی ووشو سبک ساندا سنتی در بخش آقایان در زنجان برگزار شد.

علی الماسی شامگاه روز گذشته (یکم اسفندماه) در حاشیه سومین دوره مسابقات قهرمانی ووشو استان، جمع خبرنگاران اظهار کرد: سومین دوره مسابقات قهرمانی ووشو سبک ساندا سنتی در بخش آقایان برگزار شد.

رییس هیئت ووشو استان زنجان با اشاره به اینکه این مسابقات در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد، اضافه کرد: این رقابت ها با شرکت قریب به 130 نفر در محل آکادمی ووشو و با قضاوت 12 داور برگزار و در نهایت با انتخاب برترین های استان به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه برترین های این بخش از مسابقات در ره سنی نونهالان در وزن منفی 22 کیلوگرم به ترتیب محمدحسام امیدی، محمدحسین امیدی، امیر عباس مرادی و ابوالفضل فیروزی شدند، اضافه کرد: در وزن منفی 24 کیلوگرم امیرعباس علایی اول شد و محمدامین قدیملو تنها و حسین اشرفی و ابوالفضل شهبازی به ترتیب دوم و به سوم مشترک شدند.

الماسی با بیان اینکه در وزن منفی 27 کیلوگرم سیدرضا حسینی به مدال طلا دست یافت، ادامه داد: محمد اسدی دوم شد و ابوالفضل گنج خانلو و رادین رحمانی به صورت مشترک سوم شدند؛ همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین دوره مسابقات قهرمانی ووشو زنجان برگزیدگان خود را شناخت

سومین دوره مسابقات قهرمانی ووشو زنجان برگزیدگان خود را شناخت