مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 08:252023-02-21سياسي

احداث پل در مسیر سه راه امجدیه تا آرامستان زنجان قطعی است


در بررسی لایحه بودجه شهرداری زنجان برای سال آینده احداث پل و اصلاح هندسی در مسیر سه راه امجدیه تا آرامستان برای مشکل ترافیک این محدوده در دستور شهرداری زنجان قرار گرفته است.

- ایسنا/زنجان رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در بررسی لایحه بودجه شهرداری زنجان برای سال آینده احداث پل و اصلاح هندسی در مسیر سه راه امجدیه تا آرامستان برای مشکل ترافیک این محدوده در دستور شهرداری زنجان قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر زنجان، مجید ناصحی مقدم اظهار کرد: تعداد پل های احداثی در این مسیر همچنین تعبیه زیرگذر یا روگذر یا مدیریت هندسی بسته به طرح، مشاور دارد ولی اجرای پروژه برای رفع معضل ترافیک مسیر سه راه امجدیه تا آرامستان قطعی است.

وی با بیان اینکه برآورد اعتباری دقیق برای اجرای این طرح هنوز مشخص نشده است، اظهار کرد: براساس اولویتی که اجرای این طرح دارد، به طور حتم بودجه موردنیاز آن تامین خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان به تفاهم نامه شهرداری زنجان با قرارگاه خاتم الانبیا جهت اجرای پروژه های عمرانی در زنجان اشاره کرد و افزود: تلاش ما استفاده از ظرفیت این قرارگاه برای پیشبرد طرح های عمرانی شهر است که نخستین مرحله آن با آغاز احداث پارک بزرگ هاشمی نژاد عملیاتی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پل در مسیر سه راه امجدیه تا آرامستان زنجان قطعی است

احداث پل در مسیر سه راه امجدیه تا آرامستان زنجان قطعی است