مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 08:352023-02-21اجتماعي

اجرای 223 مانور زلزله توسط دانش آموزان در گلستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: با توجه به اینکه استان گلستان بستر حوادث و بحران های طبیعی مانند زلزله و سیل بوده تاکنون تعداد 223 مانور زلزله توسط دانش آموزان گلستانی در سطح استان اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان قاسم غریب آبادی در جلسه امضا تفاهم نامه بین هلال احمر و آموزش و پرورش گلستان اظهار کرد: امسال تعداد 260 کانون دانش اموزی هلال احمر در مدارس استان تشکیل و آموزش های لازم ارائه شده که در همین راستا تعداد 223 مانور زلزله توسط دانش اموزان در سطح استان ارائه و طرح دادرس کاربینی عملیاتی در 208 مدارس سطح استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: برای گسترش نظام مند آموزش همگانی و تقویت کیفی و کمی آن برای دانش اموزان و معلمان و تحقق شعار هر خانواده ایرانی یک امدادگر، نیروی انسانی را در این رابطه جذب کرده و در سامانه ثبت نماییم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آموزش در کودکان تاثیر بیشتری داشته و ملکه ذهن آنها می شود با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش و هلال احمر گلستان در نظر داریم با برنامه ریزی دقیق آموزش های لازم را از سنین کودکی و دبستان آغاز کنیم تا دانش اموزان در حوادث طبیعی بتوانند بخوبی رفتار کرده و حتی به همنوعان خود کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 223 مانور زلزله توسط دانش آموزان در گلستان

اجرای 223 مانور زلزله توسط دانش آموزان در گلستان