مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 08:462023-02-21حوادث

عاملان به رگبار بستن دو جوان بندرعباسی دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره دو جوان 20 و 33 ساله در شهرستان بندرعباس و متواری شدن قاتل یا قاتلان ، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود : با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و تحقیقات میدانی در محل وقوع حادثه مشخص شد دو نفر با خودرو پژو پارس مشکی فاقد پلاک با اسلحه کلاش اقدام به تیراندازی و قتل دو نفر نموده و اقدام به فرار کرده اند.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت : با اجرای طرح مهار و کنترل لحظه ای سایر مبادی خروجی استان ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی کنجی شهرستان خمیر حین بررسی دقیق خودروهای عبوری محور خمیر به لارستان به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکی مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.

سردار غلامرضا جعفری خاطر نشان کرد : در بررسی اولیه راننده و سرنشین که هیچ گونه مدارکی همراه نداشته هویت خود را جعلی اعلام نموده و متهمان قصد تمرد و متواری شدن را داشتند که با هوشیاری مامورین دستگیر و در بررسی دقیق تر مشخص شد متهمان در بندرعباس مرتکب قتل شده و متواری می باشند که در بازرسی از خودرو یک قبضه سلاح سرد از نوع قمه که در زیر صندلی خودرو جاساز شده بود کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان به رگبار بستن دو جوان بندرعباسی دستگیر شدند

عاملان به رگبار بستن دو جوان بندرعباسی دستگیر شدند