مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 08:552023-02-21اجتماعي

آلودگی هوای مشهد وارد سومین روز پیاپی شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: در پی افزایش حجم آلاینده ها، کیفیت هوای کلانشهر مشهد امروز، دوم اسفندماه، برای سومین روز متوالی در شرایط ناسالم و وضعیت هشدار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهدی اله پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین شاخص کلی کیفیت هوای مشهد در 24 ساعت گذشته، با ثبت عدد 103 نشانگر هوای ناسالم است و شاخص کنونی هوای این کلانشهر (در یک تا 2 ساعت گذشته) با عدد 110 نیز ناسالم بودن هوا را نشان می ‍دهد.

وی با بیان این که کیفیت هوا در مناطق شهید کریمی، امامیه، سجاد،لشکر و ماشین ابزار در شرایط سالم است ادامه داد: شاخص کیفیت هوا در 18 ایستگاه دیگر دارای سنجش هوای مشهد در شرایط سالم برای همه شهروندان قرار دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: این روزها پدیده وارونگی هوا موجب تخلیه نشدن آلاینده ها و ماندگاری آن در سطح تنفسی می شود و در روزهای آلوده، بیماران قلبی - تنفسی، زنان باردار و کودکان برای حفظ سلامت خود باید از تردد در سطح شهر پرهیز کنند.

اله پور افزود: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیرضرور، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا 50 ای.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوای مشهد وارد سومین روز پیاپی شد

آلودگی هوای مشهد وارد سومین روز پیاپی شد