مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 09:112023-02-21حوادث

دستگیری 78 نفر سارق و محکوم متواری در آذربایجان غربی


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری 78 نفر سارق و محکوم متواری در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت و دستگیری محکومین متواری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری 78 نفر سارق و محکوم متواری در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت و دستگیری محکومین متواری خبر داد.

سردار رحیم جهانبخش گفت: همانطور که فرمانده فراجا تاکید کردند طرح تشدید مبارزه با سارقان در کشور اجرا شده و در استان ما هم نتایج خوبی داشته است که از تاریخ 25 بهمن ماه به مدت 6 روز با تلاش شبانه روزی همکارانم در انتظامی استان با محوریت پلیس آگاهی در مجموع 78 نفر از سارقان و محکومان متواری استان در این مرحله از طرح دستگیر شدند که از این تعداد حدود 75 نفر سابقه دار هستند.

وی ادامه داد: با فعال سازی 98 تیم عملیاتی ویژه با استفاده از روش های علمی و اقدامات اطلاعاتی که صورت گرفته؛ تعداد 17 دستگاه خودروی مسروقه، 14 فقره سرقت اماکن خصوصی، 13 فقره سرقت سیم و کابل و گوشی و 200 نهال، سارقان طلا فروشی شهرستان ماکو، قاتل فراری شهرستان سلماس، 16 متهم به جعل، 4 فقره سرقت قطعات خودرو در سطح استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و پلیس تمام تلاش خود را در راستای افزایش امنیت و پیشگیری از سرقت و برخورد با هنجارشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 78 نفر سارق و محکوم متواری در آذربایجان غربی

دستگیری 78 نفر سارق و محکوم متواری در آذربایجان غربی