مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 09:152023-02-21سياسي

پرونده شهردار روی میز شورا/تصویب بودجه 6هزارمیلیاردی برای شهرداری


بررسی موضوع ماندن و یا رفتن شهردار بیرجند و تصویب بودجه شش هزار میلیارد تومانی شهرداری برای سال آینده در جلسه شورای اسلامی شهر بیرجند مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پنجشنبه گذشته قرار بود در جلسه علنی شورا در خصوص ادامه کار شهردار بیرجند تصمیم گیری شود که به دلایلی تعدادی از اعضای شورا در این جلسه حضور پیدا نکردند و تصمیم گیری درباره این موضوع به دیروز دوشنبه، اول اسفند ماه موکول شد.

شامگاه دوشنبه همه وکلای مردم بر خلاف جلسه قبل در جلسه علنی پارلمان شهری بیرجند حضور یافتند تا برای ماندن یا رفتن شهردار مرکز استان تصمیم گیری کنند.

رییس شورای اسلامی بیرجند در این جلسه نامه های بازرسی استان و سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی را مبنی بر شکایت تعدادی از مردم شهر بیرجند و رسانه ها را در زمینه اعلام صلاحیت و عدم اعلام نظر اعضای شورای شهر بیرجند در این خصوص و ارسال اسناد در زمینه عدم احراز صلاحیت شهردار برای دفتر سازمان همیاری شهرداری های استان در این خصوص را قرائت کرد.

علیرضا محمودی راد، عضو شورای اسلامی بیرجند در این جلسه بیان کرد: از آن جایی که وزیر کشور حکم شهردار را امضا کرده، جای سوال در این خصوص وجود ندارد و اگر کسی سوالی در این باره دارد باید آن را از وزیر کشور و استاندار خراسان جنوبی بپرسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده شهردار روی میز شورا/تصویب بودجه 6هزارمیلیاردی برای شهرداری

پرونده شهردار روی میز شورا/تصویب بودجه 6هزارمیلیاردی برای شهرداری