مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 09:252023-02-21اجتماعي

معلم بلاگری و چالش«کودک آزاری مدرن»/حریم خصوصی کلاس درس زیر سوال!


پدیده «معلم بلاگری» و اینفلوئنسری معلمان با رشد فزاینده ای مواجه شده، موضوعی که ابراز نگرانی کارشناسان تعلیم و تربیت را هم به همراه داشته است، - نوشهر- پدیده معلم بلاگری و اینفلوئنسری معلمان با رشد فزاینده ای مواجه شده، موضوعی که ابراز نگرانی کارشناسان تعلیم و تربیت را هم به همراه داشته است، حالا حریم دانش آموزان دیگر خصوصی نیست! خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- حسن قمی نجارده: شاد زیستن حق مسلم همه مردم در هر کجای دنیاست و همگان به دنبال شادی هستند و یکی از ارکان رضایت از زندگی، شادمانی و شادکامی است که نقش بسیار مهمی در همه ابعاد زندگی دارد.

شادکامی یک حالت است، نه یک صفت.

حالتی طولانی مدت، پایدار و نه زودگذر.

شادکامی، احساس رضایت است و نباید آن را با شادی، سرخوشی و لذت اشتباه گرفت از این رو با توجه به پیوندهای نزدیک بین لذت و شادکامی، می بایست بین آنها تمایز قائل شویم.

زیرا شادکامی وضعیتی است که با احساس رضایت از زندگی و وضعیت فعلی نمایان می شود در حالی که لذت، یک تجربه در لحظه و مبتنی بر احساساتی مانند خوردن غذای خوب، تفریح و بازی، مثل شعر خواندن و شادی کردن بچه ها است.

این روزها شاهد رشد پدیده ای به نام معلم بلاگری یا معلم اینفلوئنسر در جامعه هستیم، به طوری که فضای کلاس درس و مدرسه و دانش آموزان حالا به ابزار و زمینه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلم بلاگری و چالش«کودک آزاری مدرن»/حریم خصوصی کلاس درس زیر سوال!

معلم بلاگری و چالش«کودک آزاری مدرن»/حریم خصوصی کلاس درس زیر سوال!