مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 09:302023-02-21فرهنگي

یک رونمایی جدید در «تالار وحدت»/ نکاتی درباره کنسرت های «فجر»


سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود که توجه به چند نکته درباره برگزاری رویدادهای مرتبط با این بخش به ویژه حوزه موسیقی نواحی دربرگیرنده ملاحظاتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سه شنبه دوم اسفند ماه و در چهارمین روز از برگزاری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر که به نوعی آخرین روز از برپایی کنسرت ها و اجرای بخش های مختلف این رویداد هستند، چندین گروه داخلی و خارجی در قالب های مختلف آثارشان را به صحنه می برند.

طبیعتاً یکی از جذابیت های هر جشنواره ای بخش بین الملل آن است، شرایطی که امسال در اجراهای خارجی جشنواره موسیقی فجر سی وهشتم هم کم و بیش دیده شد و برخی از کنسرت های به صحنه رفته که مدیریت آن به عهده اردوان جعفریان از ناشران شناخته شده حوزه موسیقی است، در این بخش توانستند نظر رضایت مخاطبان را فراهم کنند.

روز گذشته در اجرای گروه فادو از کشور پرتغال نیز همین شرایط برای مخاطبان ایجاد شد و این کنسرت توانست با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شود.

آنسامبل کنسرواتوار سن پترزبورگ هم یکی از اجراهای بخش بین الملل جشنواره موسیقی فجر را تشکیل می دهد که قرار است در آخرین روز اجراهای جشنواره در تالار وحدت تهران پیش روی مخاطبان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک رونمایی جدید در «تالار وحدت»/ نکاتی درباره کنسرت های «فجر»

یک رونمایی جدید در «تالار وحدت»/ نکاتی درباره کنسرت های «فجر»