مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 09:352023-02-21اقتصادي

انجام 300 هزار مورد بازرسی از کارگاه های مشمول قانون کار سراسر کشور


مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال جاری، حدود 300 هزار بازرسی از کارگاه های مشمول قانون کار در سراسر کشور انجام شده است.

- به گزرش خبرگزاری فارس از چابهار، احمدرضا پرنده که به چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان سفر کرده است؛ امروز در جمع مسئولین ایمنی واحد های تولیدی شهرستان های کنارک و چابهار اظهار داشت: اداره کل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استناد ماده 96 قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای صیانت از نیروی کار و سرمایه های ملی، اقداماتی را انجام می دهد.

وی افزود: حدود 220 هزار ابلاغیه رفع نقص به کارفرمایان متخلف از اجرای مقررات قانون کار و آیین نامه های ایمنی و حفاظت فنی در موشر توسط همکاران ما صادر شده است .

همچنین انجام 50 هزار بازرسی هدفمند از کارگاه های پر خطر در صنایع ساختمان، معدن، نفت، گاز و پتروشیمی از دیگر اقدامات بازرسان کار سراسر ایران در طی سال جاری بوده است.

مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حضور موثر و تخصصی اداره کل متبوع در سفرهای استانی رییس جمهور و پاسخگویی در میز خدمت خبر داد و گفت: 9 هزار درخواست متقاضیان تایید یا تمدید گواهی صلاحیت ایمنی امور پیمانکاری به منظور بکارگیری پیمانکاران واجد صلاحیت ایمنی و کاهش حوادث در خصوص کارگران پیمانکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 300 هزار مورد بازرسی از کارگاه های مشمول قانون کار سراسر کشور

انجام 300 هزار مورد بازرسی از کارگاه های مشمول قانون کار سراسر کشور