مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 09:502023-02-21سياسي

معرفی برگزیدگان سوگواره بین المللی مهر محرم


آیین اختتامیه پانزدهمین سوگواره ملی و هشتمین مسابقه بین المللی مهر محرم بخش فیلم و عکس سوگواره ملت امام حسین (ع) با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، - ایسنا/سمنان آیین اختتامیه پانزدهمین سوگواره ملی و هشتمین مسابقه بین المللی "مهر محرم" بخش فیلم و عکس سوگواره ملت امام حسین (ع) با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسوولان استان سمنان برگزار و برترین ها معرفی و تجلیل شدند.

احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان شب گذشته یکم اسفندماه در این آیین با تاکید بر خوش درخشیدن مردم استان سمنان در عرصه های اربعینی گفت: از ظرفیت هنر باید برای جهاد تبیین استفاده شود.

وی افزود: تبدیل سمنان به مرکز نوآوری های فرهنگی و اجتماعی در کشور از سیاست های راهبردی این استان است و برای رسیدن به این هدف از همه ظرفیت ها در این حوره استفاده خواهد شد.

وی با تقدیر از همکاری و مشارکت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمناان در برگزاری این سوگواره تاکید کرد: برای تبدیل استان سمنان به مرکز تولید محتواهای دینی و ارزشی در کشور و حمایت از برگزاری همایش های ملی و بین المللی دینی در دستور کار این استان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان سوگواره بین المللی مهر محرم

معرفی برگزیدگان سوگواره بین المللی مهر محرم