مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 09:552023-02-21پزشكي

نظام سلامت و اوقاف گیلان خدمتگزار مردم اند


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تصریح بر اینکه نظام سلامت استان و وقف هر دو، خدمتگزار مردم هستند، گفت: باید تلاش کرد تا خدمات این دو تشکل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی آشوبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز در نشست شورای وقف و سلامت در سالن اجلاس حوزه ریاست با اشاره به ششم اسفند ماه سالگرد شهادت شهیده نرجس خانعلی زاده، نخستین شهیده مدافع سلامت کشور، اظهار کرد: مدافعان سلامت در تمامی ادوار به ویژه در دوران کرونا، جان خود را برای حفظ سلامت مردم فدا کردند.

 وی با اشاره به تفاهم نامه مشترک وزارت بهداشت و با سازمان اوقاف کشور، افزود: باید با توسعه مشارکت جهت دستیابی مردم و ذی نفعان به خدمات مطلوب تر تلاش کرد.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تصریح بر اینکه نظام سلامت استان و وقف هر دو، خدمتگزار مردم هستند، گفت: باید تلاش کرد تا خدمات این دو تشکل، ملموس تر و محسوس تر به مردم برسد.

 آشوبی بر ضرورت اقدام مشترک برنامه ها و تفاهم نامه ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و اوقاف تأکید کرد و گفت: باید با ایجاد کارگروه های ویژه اجرایی وقف، از ظرفیت این تشکل برای ارتقای نظام سلامت و برقراری عدالت، بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام سلامت و اوقاف گیلان خدمتگزار مردم اند

نظام سلامت و اوقاف گیلان خدمتگزار مردم اند