مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 09:552023-02-21سياسي

رفع مشکل دامداری های غرب شهرکرد مطالبه مردم و شورای شهر است


شهرکرد_رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرکرد گفت: دامداران و مسئولان مدیریت شهری و شورای اسلامی خواستار رفع مشکل زمین مجتمع دامداری ناحیه غرب شهرکرد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا بیاتی صبح سه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد که با حضور مسئولان جهاد کشاورزی استان و شهرستان شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: زمین مورد نیاز برای راه اندازی مجتمع دامداری های ناحیه غرب شهرکرد سال های قبل تأمین و مشخص شده اما همچنان عملیاتی نشده است.

وی تأخیر در راه اندازی مجتمع دامداری های ناحیه غرب شهرکرد را باعث بروز مشکلات بهداشت محیط عنوان و بیان کرد: این طرح در قالب مجتمع پرورش اسب هم پیگیری شد اما به نتیجه نرسید.

رییس کمیسیون شهرسازی، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد افزود: شهروندان و دامداران ناحیه غرب شهرکرد از مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری به طور مستمر درخواست تأمین زیرساخت ها و صدور مجوزهای قانونی برای راه اندازی مجتمع دامداری های ناحیه غرب مرکز استان را دارند.

در ادامه این جلسه ماشاالله ایزدی گفت: انتقال دام های زنده به بیرون از شهر و ایجاد مجتمع دامپروری باید در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل دامداری های غرب شهرکرد مطالبه مردم و شورای شهر است

رفع مشکل دامداری های غرب شهرکرد مطالبه مردم و شورای شهر است