مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 10:002023-02-21اجتماعي

1800 نفر در ایلام تحت پوشش نهضت سواد آموزی قرار گرفتند


مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام گفت: 1800 نفر از بیسوادان و کم سوادان استان در سال جاری تحت پوشش سواد آموزی قرار گرفتند.

- علی درویشی مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام درباره برخی اقدامات و دستاوردهای این اداره کل در حوزه های مختلف در یک سال اخیر گفت: در حوزه معاونت آموزش ابتدایی آموزش دانش آموزان بازمانده از تحصیل با نذر خدمت فرهنگیان و بازنشستگان همچنین افزایش 15 درصدی شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل نسبت به سال گذشته و کاهش یک ونیم درصدی افت تحصیلی نسبت به سال گذشته صورت گرفته است.

وی درخصوص حوزه معاونت آموزش متوسطه افزود: کسب رتبه اول کشور در نرخ ارتقا دوره متوسط اول با عملکرد 97/58 و همچنین کسب رتبه اول استان در نرخ جلوگیری از ترک تحصیل دوره متوسطه دوم عملکرد استان 0/62 که میانگین کشوری 2/32 و کسب رتبه سوم استان در نرخ گذر از متوسطه اول به متوسطه دوم عملکرد استان ایلام 92/06 است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان ادامه داد: در حوزه آموزش و پرورش استثنایی، افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان با نیازهای ویژه در مناطق مختلف و روستاهای صعب العبور مانند موسیان و هلیلان و دشت عباس همچنین تأسیس 6 مرکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1800 نفر در ایلام تحت پوشش نهضت سواد آموزی قرار گرفتند

1800 نفر در ایلام تحت پوشش نهضت سواد آموزی قرار گرفتند