مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 10:002023-02-21سياسي

آقایان!این موضوع شوخی بردارنیست؛ بی خیالش نشوید


مردان جامعه به عنوان نیروی محرکه و محوری هر کشوری نقش مهمی در توسعه همه جانبه جوامع مختلف دارند اما همین جماعت فعال و پر جنب و جوش نسبت به سلامتی خود کم توجه بوده و برای آن خیلی اهمیتی قائل نیستند! - گروه سلامت خبرگزای فارس-محمد تاجیک:مردان جامعه به عنوان نیروی محرکه و محوری هر کشوری نقش مهمی در توسعه همه جانبه جوامع مختلف دارند اما همین جماعت فعال و پر جنب و جوش نسبت به سلامتی خود کم توجه بوده و برای آن خیلی اهمیتی قائل نیستند! دنیای مردان نسبت به دنیای زنان همراه با تفاوت هایی است؛ به طوری که مردان به اصطلاح دو دو تا چهار تا تر هستند اما دنیای زنان بیشتر با احساس و عاطفه همراه است و تقابل این دو می تواند چالش هایی را به وجود آورد.

اکنون در هفته ملی سلامت مردان قرار داریم؛ هفته ای که به صورت رسمی و منسجم تر به موضوع مهم سلامت مردان و مخاطرات آن پرداخته شده و سعی می شود هشدارها و توصیه های لازم برای تامین سلامت مردان بیشتر یادآوری و گوشزد شود.

حجم بالای درگیری آقایان در زندگی روزمره و اینکه مردان نقش اصلی را برای تدارک اقتصادی خانواده بر عهده دارند، موجب آن شده که با یک غفلت عمومی با سلامت خود رو به رو باشند و به همین دلیل بسیاری از مردان در صورت ابتلا به بیماری های مزمن و کاهنده توانایی های عمومی معمولا دیر به پزشک مراجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقایان!این موضوع شوخی بردارنیست؛ بی خیالش نشوید

آقایان!این موضوع شوخی بردارنیست؛ بی خیالش نشوید