مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 10:002023-02-21اقتصادي

نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی در کرمانشاه تا 12 اسفند ادامه دارد


رییس جهاد کشاورزی کرمانشاه با تاکید بر تنظیم بازار کالاهای اساسی در آستانه ایام عید، گفت: نمایشگاه عرضه کالاهای تنظیم بازاری تا 12 اسفند ماه در کرمانشاه ادامه دارد.

- علی چاله چاله در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برپایی نمایشگاه توزیع اقلام تنظیم بازاری، اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف تنظیم بازار محصولات کشاورزی به مدت 12 روز در محل دائمی نمایشگاه های در پارک شاهد شهر کرمانشاه از روز گذشته یکم اسفندماه بر پا شد.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف تنظیم اقلام اساسی با محوریت گوشت قرمز به منظور تعادل بخشی به بازار گوشت قرمز برپا شده که تمامی محصولات با قیمت های مصوب شده در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

رییس جهاد کشاورزی کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس اقدامات انجام شده برای عرضه کالاهای مورد نیاز مردم به قیمت های مناسب تر و پایین تر از قیمت های بازار، پیش بینی می شود که از این نمایشگاه استقبال خوبی صورت گیرد.

چاله چاله خاطر نشان کرد: اقلام عرضه شده در این نمایشگاه شامل برنج، انواع گوشت قرمز گرم و منجمد، مرغ، تخم مرغ، شکر، قند، روغن و… است.

وی با تاکید بر عرضه اقلام اساسی بر اساس نیاز سنجی های مردم در نمایشگاه تنظیم بازار، عنوان کرد: عرضه گوشت در این نمایشگاه به صورت های مختلف شامل گوشت چرخ کرده، دام سنگین و دام سبک و نیز مرغ و تخم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی در کرمانشاه تا 12 اسفند ادامه دارد

نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی در کرمانشاه تا 12 اسفند ادامه دارد