مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 10:052023-02-21سياسي

گلستان امن ترین استان در حفظ و توسعه امنیت


تعامل دادگستری با تمام دستگاه ها مطلوب بوده و گلستان، امن ترین استان در مدیریت اغتشاشات بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حیدر آسیابی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه ساختمان جدید پزشکی فانونی گلستان که با حضور معاون اول رییس قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: گلستان در اتفاقات اخیر با مشارکت خیران در حفظ و توسعه امنیت کمترین مشکل را داشت و امن ترین استان در مدیریت اغتشاشات بوده است.

وی ادامه داد: تعامل دادگستری استان گلستان با تمام دستگاه ها مطلوب بوده و همیشه سعی ما بر این بوده شان مراجعه کننده نیز به بهترین نحو حفظ شود.

رییس کل دادگستری گلستان با اشاره به تلاش های انجام شده در خصوص حل مشکل پروژه پتروشیمی گلستان گفت: مردم با هیات مدیره ناکارآمدی روبرو بودند که صلاحیت لازم را برای اجرای این پروژه نداشت و امروز با سرمایه گذاری روبرو هستند که صلاحیت های لازم را دارد.

آسیابی با اشاره به پروژه ساختمان جدید پزشکی قانونی گلستان تاکید کرد: هر سال حدود 50 هزار گواهی توسط پزشکی قانونی استان صادر می شود و بیش از 150 هزار مراجعه فقط در حوزه معاینات در پزشکی قانونی انجام می شود.

وی اضافه کرد: ساختمان قبلی در شان پزشکی قانونی نبود و خوشبختانه این ساختمان جدید می تواند در توسعه زیرساخت های لازم کمک کننده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان امن ترین استان در حفظ و توسعه امنیت

گلستان امن ترین استان در حفظ و توسعه امنیت