مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 10:152023-02-21ورزشي

برگزاری رقابت های بین المللی شطرنج در بیرجند


رییس هیئت شطرنج خراسان جنوبی از پیش بینی حضور هزار شطرنج باز به همراه خانواده در ششمین دوره رقابت های بین المللی «جام خاوران » به میزبانی خراسان جنوبی در آخر اسفند ماه خبر داد.

- بیرجند- رییس هیئت شطرنج خراسان جنوبی از پیش بینی حضور هزار شطرنج باز به همراه خانواده در ششمین دوره رقابت های بین المللی جام خاوران به میزبانی خراسان جنوبی در آخر اسفند ماه خبر داد.

محمد خسروی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری ششمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام خاوران، افزود: امسال این رقابت ها در دو جدول زیر هزار و800 و دو هزار و 300 برگزار می شود و تاکنون یک خانم و یک آقا با پرچم آمریکا، و از هر یک از کشورهای مالزی، افغانستان، عراق و فیلیپین یک نفر با پرچم این کشورها در این مسابقات بین المللی حضور می یابند.

وی تصریح کرد: امروز جلسه ای با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان داریم تا میزان کمک مالی ورزش و جوانان برای برگزاری این رقابت ها را مشخص کنیم.

رییس هیئت شطرنج خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سال گذشته مبلغ صد میلیون تومان ورزش و جوانان استان در این خصوص کمک کرد و بقیه هزینه ها را از دریافت ورودی با این مسابقات تأمین کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رقابت های بین المللی شطرنج در بیرجند

برگزاری رقابت های بین المللی شطرنج در بیرجند