مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 10:212023-02-21بين الملل

پاسخ سفارت ایران به اظهارات اخیر کاردار سفارت آمریکا در کویت


سفارت ایران در کویت در بیانیه ای در واکنش به اظهارات اخیر کاردار سفارت آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران در خصوص صدور اسلحه ایرانی به روسیه تصریح کرد: - سفارت ایران در کویت در بیانیه ای در واکنش به اظهارات اخیر کاردار سفارت آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران در خصوص صدور اسلحه ایرانی به روسیه تصریح کرد: ایران ، در جنگ اوکراین در کنار هیچ یک از طرفین جنگ نیست .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه القبس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت در بیانیه ای درخصوص جنگ روسیه و اوکراین تاکید کرد که تهران هیچ گونه اسلحه ای به هیچ یک از طرف های درگیر جنگ در اوکراین نداده است.

در این بیانیه آمده است که موضع ایران از همان آغاز بحران اوکراین واضح و شفاف بود؛ موضع ایران بر پایه حفظ حاکمیت اوکراین و لزوم حل درگیری از طریق کانال ها و راه حل های سیاسی و عدم حمایت از طرف های درگیر جنگ است.

در بخشی از این بیانیه آمده است که تمام همکاری های ایران با کشورهای دیگر در زمینه دفاعی بر اساس حقوق و معاهدات بین المللی است و تهران از راه حل های سیاسی حمایت می کند.

سفارت تهران در کویت تاکید کرد که ایران بارها از طرف اوکراینی خواست که اسناد و ادله درخصوص ادعای خود بدهد و یا یک کمیته فنی و نظامی برای تحقیق در این زمینه تشکیل دهد اما کی یف با این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ سفارت ایران به اظهارات اخیر کاردار سفارت آمریکا در کویت

پاسخ سفارت ایران به اظهارات اخیر کاردار سفارت آمریکا در کویت