مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 10:552023-02-21ورزشي

رقابت ورزشکار خراسان جنوبی برای کسب سهمیه پارالمپیک


اشتری ورزشکار ملی پوش خراسان جنوبی در مسابقات جهانی پارا دوومیدانی امارات هنرنمایی می کند تا نخستین سهمیه پارالمپیک استان را کسب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در مسابقات پارا دو و میدانی قهرمانی جهانی 2023 انتخابی بازی های پارا المپیک ورزشکار ملی پوش خراسان جنوبی به رقابت می پردازند.

این ماراتن بین المللی با شرکت حدود 700 ورزشکار برتر 49 کشور جهان از چهارم اسفندماه جاری به میزبانی امارات آغاز می شود.

علی اشتری ورزشکار با اخلاق، با انگیزه و پرتلاش پارا دو و میدانی خراسان جنوبی و عضو تیم ملی در مسابقات قهرمانی پارا دومیدانی جهان و انتخابی بازی های پاراالمپیک برای تصاحب مدال رنگی و کسب سهمیه به نمایندگی از جمهوری اسلامی وارد این کارزار ورزشی می شود.

 اشتری سال 1400 برای عضویت در تیم ملی تمرینات سخت و نفس گیر خود را آغاز کرد و در پی تلاش مضاعف و مستمر در کسب مدال های رنگی مسابقات قهرمانی کشور، از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان به اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی دعوت شد.

او پس از درخشش رضایت بخش مربیان از بین  450 ورزشکار برتر ایران به در فهرست 89 نفره قرار گرفت و در ادامه برگزاری اردوها، به مصاف 25 ورزشکار به نام و صاحب بهترین رکوردهای اول تا سوم مسابقات آسیا از سال 2018 تا 2022 بودند، رفت و با درخشش و ارائه توانمندی های خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت ورزشکار خراسان جنوبی برای کسب سهمیه پارالمپیک

رقابت ورزشکار خراسان جنوبی برای کسب سهمیه پارالمپیک