مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:052023-02-21سياسي

آیت الله خاتمی: بن های کتاب متناسب با قیمت ها نیست


عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: با وجود اینکه در این نمایشگاه، بن کارت خرید کتاب به مخاطبان ارائه شده اما با این وضع گرانی ها و قیمت کتاب ها تناسب ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد خاتمی در بازدید از نمایشگاه کتاب دین، با تأکید بر تشویق عموم مردم به فرهنگ کتابخوانی عنوان کرد: ما در عرصه کتاب و کتابخوانی وضعیت خوبی نداریم و آن چنان که باید و شاید به کتابخوانی، بهای شایسته داده نمی شود و ترویج فرهنگ کتابخوانی باید با اهتمام دنبال شود.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه، برپایی نمایشگاه کتاب دین را گامی مبارک دانست و گفت: این نمایشگاه بستر ارزشمندی را برای پژوهندگان در عرصه دین فراهم آورد.

عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: پیشنهاد بنده این است که سال آینده ناشرانی که کتب اسلامی را منتشر می کنند و در کشورهای مختلف فعالیت دارند در نمایشگاه کتاب دین حضور یابند و این نمایشگاه در قم برپا شود که قطعاً این نمایشگاه در قم بیشتر از تهران مورد استقبال متخصصان و پژوهشگران قرار می گیرد.

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه نمایشگاه کتاب دین باید به صورت گسترده تر و بین المللی برگزار شود، تصریح کرد: با وجود اینکه در این نمایشگاه، بن کارت خرید کتاب به مخاطبان ارائه شده اما با این وضع گرانی ها و گرانی قیمت کتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله خاتمی: بن های کتاب متناسب با قیمت ها نیست

آیت الله خاتمی: بن های کتاب متناسب با قیمت ها نیست