مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:052023-02-21سياسي

نهصد و هشتمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی برگزار شد


نهصد و هشتمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی و دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه یکم بهمن ماه 1401 در دفتر جمعیت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نهصد و هشتمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی و دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه یکم بهمن ماه 1401 در دفتر جمعیت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی مهندس بوربور ضمن تبریک مبعث حضرت محمد مصطفی نبی اکرم(ص) ایشان را اسوه ای کامل برای بشریت نام بردند.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص وضعیت زندگی و معیشت مردم گفت:  انتظار می رود دولت مردان سختی گذران زندگی مردم عادی و متوسط جامعه را درک نمایند و  آنچه که بیش از گرانی موجب نارضایتی مردم شده عدم نظارت نهاد های نظارتی ، تعزیرات و اتحادیه ها و  رها شدن قیمت ها در برخی کالاهای مورد نیاز خانوارها می باشد.

بوربور در خصوص سفر اخیر ریاست جمهوری به چین اظهار داشت : در شرایطی که روابط ایران با اغلب کشورهای اروپایی و آمریکایی متاثر از برجام یا اعمال تحریم علیه ایران فراز و فرود داشته و هم اکنون نیز عملا مراوده ای وجود ندارد بنابراین؛ این سفر بسیار با اهمیت و نشان از اراده دو کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهصد و هشتمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی برگزار شد

نهصد و هشتمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی برگزار شد