مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:162023-02-21اقتصادي

پیشنهادهای مردم برای اجرای بهتر طرح کالا برگ الکترونیکی


طرح کالا برگ الکترونیکی ابتدا در استان هرمزگان به اجرا درآمد و مدتی بعد در سه استان مرکزی، قزوین و گیلان نیز به شکل آزمایشی اجرا شد.

مردم در این استان ها می توانند با مراجعه به فروشگاه های موجود 10 قلم کالای اساسی پیش بینی شده در این طرح به ارزش 530 هزار تومان را که شامل ماست، - طرح کالا برگ الکترونیکی ابتدا در استان هرمزگان به اجرا درآمد و مدتی بعد در سه استان مرکزی، قزوین و گیلان نیز به شکل آزمایشی اجرا شد.

مردم در این استان ها می توانند با مراجعه به فروشگاه های موجود 10 قلم کالای اساسی پیش بینی شده در این طرح به ارزش 530 هزار تومان را که شامل ماست، شیر، پنیر، قند و شکر، ماکارونی، روغن مایع، برنج، مرغ و تخم مرغ است خریداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان به عنوان اولین استان پایلوت اجرای این طرح، با استقبال مناسب مردم رو به رو شده و نسبت به آن واکنش منفی مشاهده نشده است.

خبرنگار ایسنا برای کسب نظرات و پیشنهادهای مردم برای اجرای این طرح در جامعه به سراغ برخی شهروندان رفت تا میزان آگاهی افراد و رضایتمندیشان را جویا شود.

رضا سعیدی، یکی از شهروندان بندرعباسی در این باره گفت: به طور کلی هدفگذاری این طرح مناسب اما در عمل نیز دارای پیچیدگی هاست که بعضا سبب سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادهای مردم برای اجرای بهتر طرح کالا برگ الکترونیکی

پیشنهادهای مردم برای اجرای بهتر طرح کالا برگ الکترونیکی