مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:162023-02-21فرهنگي

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در خراسان شمالی به کار خود پایان داد


بخش استانی سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با استقبال پرشور علاقمندان و با تقدیر از هنرمندان حاضر در جشنواره به کار خود پایان داد.

- ایسنا/خراسان شمالی بخش استانی سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با استقبال پرشور علاقمندان و با تقدیر از هنرمندان حاضر در جشنواره به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان گفت: شامگاه یکم اسفند ماه با برگزاری بخش استانی سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر هنرمندان استان در تالار مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد به صورت زنده به هنرنمایی پرداختند.

مسعود مرواری اظهار کرد: در این جشنواره 11 اجرای صحنه ای توسط 5 گروه، 5 پیشکسوت و یک دو نوازی در رشته های مقامی و محلی به صورت زنده برای علاقمندان اجرا شد.

وی تصریح کرد: همچنین علی حدادیان ، فرامرز رستمی ، روشن گل افروز و جمشید ولی نژاد از جمله پیشکسوتانی بودند که در جشنواره به اجرای برنامه پرداختند.

گفتنی است؛ در آیین پایانی این جشنواره از 58 هنرمند حاضر در جشنواره با اهدا لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یاد بود قدردانی شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در خراسان شمالی به کار خود پایان داد

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در خراسان شمالی به کار خود پایان داد