مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:402023-02-21سياسي

تمام بیماری های دام و طیور در کشور تحت کنترل است


تمام بیماری های دام و طیور در سطح کشور تحت کنترل است و در برخی بیماری ها مثل آنفلوانزای فوق حاد پرندگان هیچ موردی گزارش نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمحمد آقامیری پیش از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح رزمایش جهادی دامپزشکی استان یزد که در مجتمع ملاصدرا در حال برگزاری است، اظهار داشت: کمک سپاه و بسیج در حوزه خدمت رسانی به عشایر بسیار حائز اهمیت است و کلمه جهاد که به لحاظ معنایی و تحلیلی بسیار عمیق و خاص است، با بسیج و سپاه عجین شده است.

وی با بیان اینکه عشایر سرمایه های ایران اسلامی هستند، عنوان کرد: 25 درصد از تولید گوشت قرمز کشور توسط عشایر تأمین می شود.

آقامیری بیان کرد: آموزش و ترویج، معاینه و درمان، سم پاشی اماکن دامی و خود دام برای مبارزه با انواع انگل های خارجی دام و در نهایت عملیات واکسیناسیون از جمله اقدامات دارای اولویت سازمان دامپزشکی کشور است و همه این خدمات به صورت رایگان و با کمک و همکاری بسیج ارائه می شود.

رییس سازمان دامپزشکی کشور، تأمین بیش از 85 میلیون دوز واکسن، تهیه و توزیع بالغ بر 140 میلیون دوز واکسن تب برفکی را از جمله خدمات و اقدامات انجام شده در سازمان دامپزشکی کشور عنوان کرد و گفت: خوشبختانه تا این لحظه حتی یک مورد کانون آنفولانزای فوق حاد پرندگان در کشور گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام بیماری های دام و طیور در کشور تحت کنترل است

تمام بیماری های دام و طیور در کشور تحت کنترل است