مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:422023-02-21اجتماعي

صدور 1000 مجوز کودکستان/ آغاز سنجش سلامت نوآموزان سال تحصیلی آتی


مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از صدور 1000 مجوز کودکستان در شهرستان های استان تهران خبر داد و گفت: بیش از 4000 ظرفیت هنرستانی جدید در سال تحصیلی جاری ایجاد شده است.

- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از صدور 1000 مجوز کودکستان در شهرستان های استان تهران خبر داد و گفت: بیش از 4000 ظرفیت هنرستانی جدید در سال تحصیلی جاری ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود بهرامی در نشستی خبری با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در این اداره کل طی یک سال اخیر از جمله توانمندسازی نیروی انسانی در حوزه پرورشی، گسترش فعالیت های دانش آموز محور، ارتقای مراکز رفاهی فرهنگیان، توسعه ظرفیت تشکل های دانش آموزی، تنوع بخشی به محیط های تربیت و یادگیری اظهار کرد: اتفاق خویی که هفته گذشته شاهد آن بودیم ارسال کاروان فجر شامل تجهیزات بهداشتی و ورزشی به تک تک مدارس بود و 950 اتاق بهداشت تجهیز و 80 هزار قطعه لوازم ورزشی برای 2700 مدرسه ارسال شد.

وی افزود: افتتاح مراکز محلی یادگیری در حوزه سوادآموزی، صدور مجوز هزار کودکستان ها در حوزه تعلیم و تربیت کودک، ایجاد بیش از 4000 ظرفیت هنرستانی جدید نیز از دیگر اقدامات بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با بیان اینکه رتبه عالی را در قالب پروژه مهر کسب کردیم گفت: در حوزه کودکان استثنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 1000 مجوز کودکستان/ آغاز سنجش سلامت نوآموزان سال تحصیلی آتی

صدور 1000 مجوز کودکستان/ آغاز سنجش سلامت نوآموزان سال تحصیلی آتی